- Be on you

Hej kära dagbok!
Jag är tillbaks efter en vecka med feber förkylning och nu nästan bihålsinflamation :( Men what to do !? . Jag känner att jag har gått ner lite i vikt under dessa 6 dagar :D För jag har inte orkat äta så mycket, men det är jätte bra hihi. Imorgon ska man tillbaks till skolan eftersom jag är nära till frisk och inte gick idag. Nu väntar jag på mamma som har varit på något möte och jag bad henne köpa cornetto och mer dricka :P Shit det börjar direkt när man blir frisk haha. Nu ska jag gå!! Men slänger in några bilder snart. I know you love me, xoxo

   

Flo Rida (Feat. Ne-Yo) - Be On You. Dagens låt !

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0