If I never tell you, how would you know

Dagen har varit underbar. Jag gick upp vid 11 som kändes skit tidigt för jag har gått upp vid 1 alla andra dagar. Men whatever jag gjorde ordning mig fast jag såg helt kaos ut när jag åkte faktiskt :( Jag kom till frösunda vid 12 och då skulle jag ju passa min lillbryysh för min plastmamma skulle träna, helt själv i lägenheten men så blev det icke, utan jag följde med min "mamma" till gymmet och där har dom ett lekrum så man kan lämna barnen medans föräldrarna tränar. Men min lilla gulliga lillebror måste ha någon med sig så att den lilla skiten inte börjar böla som in i helvette -.- . Gymmet var världens bästa och där ska jag verkligen börja träna när jag blir femton *bliiink*. Det var tre jävla stora våningar och så jävla snyggt. Iallafall så var lekrumet jätte roligt för det var värsta hoppborgen och bollhav och slides, vet inte vad det heter på svenska. Passade lilla killen i en timme och det gick bra. Sen åkte jag hem och gick upp till cafe gusto och fikade med Paulina . OJ hoppas ni orkar läsa alla långa inlägg.. puss 
 
 Sommras, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0