tja tjena hej

Det var länge sedan och jag mår väll hyffsat ! Vad har hänt under senaste tiden egentligen, faktiskt inte så mycket men jag har tappat bort min usbkabel igen så jag orkade inte blogga utan några bilder här på bloggen. Så faktiskt är det lika tråkigt för mig att skriva när jag inte kan ha bilder, som för er att läsa utan bilder ;) . Dagarna som har gått under lovet har jag inte gjort så jätte mycket. Igår var jag och solade med min syster men jag fick ingen färg eller jo bara lite på magen. Efter solningen på odenplan så gick vi upp mot drottningatan och gick in på sandys där vi tog en varsinn kyckling-curry macka okej där var den dagen slut typ haha. Gosh vilket väder, så idag var man ju tvungen att dra ut med mami. Jag köpte ett par brillor och vi fikade lite smått. Nu sitter jag här med godis och tjockar mig . Imorgon ska jag passa min lillebror i en och en halvtimme, helt själv hos pappa :S Ja ni undrar hur det går . Har inte så mycket att säga faktiskt mer en att du som komenterar en massa skit hela tiden- Jag tar verkligen inte åt mig och du är bara så patetisk och inget liv,eftersom du verkar hata mig så mycket varför ens läsa min blogg ? aja haha . Juste imorgon kommer massa bilder för kabeln är hos pappa. Vi hörs ! pussar

 Old one, frankrike 07 . Jag och syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0