what a friday..

Som sagt så fyllde min älskade bror 22 år igår, och det började väll vid 7 att mina båda brorsor var här och hans flickvän sedan så var ju Paulina här och mami. Senare mot kvällen så åt vi kött och potatisgratäng muuums. Vid 10 kom Michells kompisar, Michell är min bror som fyllde år. Och dom var typ 12 stycken och senare kom det yttligare flera :P HAHA .. Dom blev ganska packade och Michell var rolig som vanligt. Alla drog väll vid 12 på natten för att sedan dra vidare till Greta garbo (ett discotek) . Jag och Paulina gick och la oss vid 2 och vid 4 hör man en massa skrik och musik i lägenheten. Michell hade tydligen kommit hem för efterfest med mer kompisar och då var Daniel bong hära :DDDDDDDDDDD ! Han som spelar hockey i aik .. Måste dra puss



(FICK EN VÄSKA OCKSÅ I PÅSKPRESENT)
 Tack mami <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0