Det finns inga fula tjejer, bara killar med dålig smak

Okej då var det måndag och jag har världens jobbigaste halsont -.- . WHATEVEEEEEEER ! Jag sov över hos min syster efter vi hade gått runt i stan och solna centrum i många timmar, fick med mig en keps från teamsportia och en blus från gina tricot .. taaack paooosy :D . Pappa kom och hämtade mig vid halv fyra ungefär och sen dess har jag bara haft sjukt tråkigt. Vet inte vad jag ska göra men aja .. pussar  
Fanny på my b-daaaaay :D

Så klädde jag mig för cirka två år sedan, lite bohemiskt -.- (jag med grön tröja)

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg Adina :),

2009-02-24 @ 14:25:32
URL: http://paid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0