it's my life, not yours!

TJAFAN.
Glömde bort att jag inte har något konto i skolan, så jag kunde inte uppdatera. Efter skolan körde pappa mig till dansen. Dansen var trååkig idag så jag la ingen energi på det haha :D. Juste på måndag fyller jag år och då kan väll ni gratta mig hihi. Efter dansen köpte papa mc'donalds åt mig och det var gott.  Imorgon ska vi ha bjudning för min lillebror som fyllde 1år den 28onde januari. Nu ska jag kolla på lipstick jungle som är det tråkigaste programmet ever :o. pussar 
 
EGOT själv!

Kommentarer
Postat av: raougina

är du 19 år? :S

2009-02-06 @ 22:25:41
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: adina

nej

2009-02-07 @ 09:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0