Loooockigt

Nu ska jag berätta en sak som ni kanske inte vet, På alla bilder har jag rakt hår eller nästan alla men egentligen så är mitt hår skit lockigt så jag plattar det nästan varje dag. Det är inte bra plus att mitt hår har blivit så förstört efter plattång men ingen kan hindra mig att platta för jag gillar verkligen inte mitt lockiga hår. 
 
Hemligheterna bakom mitt hår:
Hårförlängning- tajmahal 830 kronor
Plattång- ceramic någon hårsalong 800 kronor

 


före =  efter= (lite knas bild, men hittade ingen)
Iaf, bästa plattången Ceeeeeramic <3

Kommentarer
Postat av: amanda ♥

Hejhej :)



Jo, jag skulle kunna fixa den, kanske ikäll eller imorn :) hih



<33

2009-02-01 @ 15:02:20
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: adina

Tack så himla mycket <3

2009-02-01 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0