mememe

Om mig:

Höger- eller vänsterhänt? Höger
Första tanken när du vaknar? Oh hell no, school :(
Stjärntecken: Vattuman
Ögonfärg: Brun
Röker du? Nej


Är jag:

Bra på? ..  
Hungrig? JAA
En hälsogeek? Fuck hälsomat
En gottegris? Alltid!
Modig? Nja
Snäll? Tror det
Blyg? Lite  

Kärlek & relationer:
Är du singel? Ja
Vem är snyggast? Cristiano ronaldo
Vem får en kram? Oscar-kramkompis
Vem får en puss? Secret
Sov du ensam inatt? Nej med snoopy (a)
Favorit:
Årstid? Höst
Mat & dryck? mc'donalds och cola
Parfym? Britney
Film? What happens in vegas
Glass? choklad
Dag i veckan? Lördagar
Sysselelsättning? Dans

This or that:

Bläck eller blyerts? Blyerts
Pepsi eller coca-cola? Coca-cola
Mc'donalds eller burger king? Mc'Donalds
Jordgubbar eller blåbär? Jordgubbar
Vår eller höst? Höst
Matte eller svenska? Svenska
Pool eller hav? Hav såklart :D                                               
Första bilden : jag i hissen förra fredagen, efter en lång promenad med hunden.. *suck*
Andra bilden: jag på skolans renaste toa, i torsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0