Rise and shine

SUNSHINE. Nämen jävlar vad jag var uppe tidigt ;) Igår var jag i sängen resten av kvällen och kollade på high school musical, (extra scener) haha. Jag åt choklad och massa chips och sedan ville jag spy :o. Jag tror jag somnade när filmen var på för den var avstängd imorse, så jag antar att pappa stängde av den . Nu har jag precis reserverat bio på i taket lyser stjärnorna, jag och Gabbi ska gå. Har någon sett den ? är den bra isåfall. Jag gav min chihuahua lite plättar nyss och han älskar det, sötnos <3. Ska gå, se you soon .. KISSES

 Snoopy (min hund) Lee (lillebror), där var Lee typ 3 månader

Jag nångång förra veckan.

Kommentarer
Postat av: vendela

wiiie , va söta ;D

läs min blogg !

vendelapendela.blogg.se

2009-02-05 @ 21:19:22
URL: http://vendelapendela.blogg.se/
Postat av: vendela

wiiie , va söta ;D

läs min blogg !

vendelapendela.blogg.se

2009-02-05 @ 21:20:22
URL: http://vendelapendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0