ska försöka

Hinna att blogga mer, men det är jätte kaosigt i skolan för alla springer runt som hundar och vi har brist på lärare för att dom flesta är sjuka så det är bara två lärare nu :S och det är alltid två killar som börjar slåss och lallal orkar inte, hatar min skola och ska snart söka till mateus. Men iallafall pappa är på öland och fixar något med hans restaurang då behöver jag ta ut min hund ganska ofta för min plastmamma som är hemma har ju ett barn på ett år så då får jag ta ut hunden -.- anyhow .. Saknar att blogga så ska lägga in en massa nya bilder snart så håll ut för min skull, måste hitta usb-kabeln först :S. Nu kollar jag på du är vad du äter hahaha. Imorgon ska vi ha redovisning av projektet som är handlar om städer i sverige osv. Shit vad hungrig jag är :P puss

 Ganska gammal!

Kommentarer
Postat av: paulina

söööööötaste

2009-02-19 @ 22:22:02
Postat av: adina

Tack, men nej <3 du är

2009-02-20 @ 12:29:19
URL: http://ccutiie.blogg.se/
Postat av: andrea

guuud va fin hår :o

kram

2009-02-21 @ 11:57:31
URL: http://rebeccandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0