TRÅKIGASTE

LÖÖÖÖRDAGEN EVER!. Den är typ över nu eller asså jag ska inte göra något. Ah juste btw så  gick jag ut för att köpa mat förut, jag var skit hungrig aja iallfafall så bestämde jag mig för att pröva den där färdiga maten GOOH! och jag köpte typ kyckling bröst med någon pasta och champinion sås.. Men asså den var ruskigt äcklig ! för i helvette vad skarrig och lukten på den var ännu värre. Så slösa inte pengar på äckel GOOH mat. Pappa har typ somnat och min plastmamma och hennes mamma sitter och matar Lee :D Gud vad hungrig jag är, skulle kunna äta vad som helst just nu! Idag blir det väll så att jag är hemma helaaaaaa kvällen, men måste få någon god mat annars blir jag sjukt arg. Chocklad muuums det ska jag köpa. PUSSAR från en väldigt lack Adina ;)  
 
Inte från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0