TJA MAN, Paulina här

Hej adinas blogg läsare! Kände att denna blogg behövde få lite love from me, Adinas syster. Just nu sitter Adina och plattar håret. Varför? Det är grymt snyggt med lockigt ju... hennes lockar är snyggast. Men men det är snyggt med platt hår också. Annars hade ju inte jag plattat håret som jag gör dåra.

Hela helgen samt idag har ju varit värsta sommarvädret, så jävla nice! Men imorgon ska det tydligen bli sämre.. bara så ni vet. Hemst!

En sak ni inte visste om Adina är att hon har samma humor som mig, exakt. Haha alltså vi driver nästan konstant kom jag på. YEAH we are goood. Nej men okej ska sluta, ska försöka dra med diddi på en promenad nu. PUSS!

Paulina, http://www.lifeofpaulina.devote.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0