Underbar dag,

Ojoj, igår började det med att jag mötte Linda utanför min port sedan väntade vi på Pauline och Emma. Dom var jätte sena så det kom 4 bussar innan dom kom haha. Men tillslut kom dom och vi drog ner till golfängarna som är nära hb, där träffade jag också Inti och Oskar som var väldigt knasiga och allmänt roliga. Jag och Emma åkte en karusell som var som popexpressen på grönan :D. Vi fick en massa gratis saker och sånt. Vid tio drog vi hem till mig och jag bytte kläder sen drog vi till någon middag/fest och Emma o Pauline följde med medans dom andra drog hem. Men det blev en underbar dag, puss
 
 Ola, skit ful

Jag hade gått i 5 timmar i iskalla vädret, med ballerina sen var jag trött haha

 Pauline var också trött,

Haha den vann jag och alla skulle hålla på med den så ja missbildad blev den.

Kommentarer
Postat av: aa

vad tycker du om mitt inlägg om kissies bantningspiller?

2009-06-07 @ 17:51:16
URL: http://intensive.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0