- What a day..

Det började med att jag vaknade en kvart försent och då hade jag bara 25 minuter på mig, fast jag hann eller jag åt ingen frukost ioförsej. Men iallafall sen hade vi matte som gick helt okej för min mattelärare är grymt snäll så :) Sen var det dags för lunch och sedan rast, då alfa började kasta snöbollar på vår matsal eller några men nämner inga namn här. Anyhow så gick jag ut med Tannaz och Julia för att jag ville se vad alfa skulle göra :P hehe och så är det kul att se på dom typ hahahah.. Aja det blev som vanligt alfa mot vittra och sen blev klockan halv ett o då var det dags med engelska -.- Som gick sämst för jag hatar min engelska lärare, hon är så jävla tjatig men skit i henne.

Efter skolan åkte jag och Clara till solna centrum och kollade lite och fick samt med oss lite saker (visar mitt sen) sen hade vi gått runt typ i en timme och då åt vi på donken, inte bra jag vet. Sedan tog jag bussen hem och nu kom jag precis in från en runda med hunden. Ni får bilder sen, jag lovar. PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0