Bli normala

Människor förfan, jag orkar verkligen inte med min släkt. Dom är så falska och taskiga, alltså usch dom beter sig vidrigt. Men jag vill inte ha något med dom att göra så jag överlever :P Jag kom typ nyss hem från mami, jag åkte bara dit en dag för Paulina skulle vara där också. Vi kollade på melodifestivalen och åt massa godis. Vi hade riktigt mysigt igår. Jag och P fick oss ett gott skratt när vi skulle spela in en video och berätta hur irriterade vi var på en massa människor och vi sa inte namnen utan första bokstaven på den personens namn. Juste vi började snacka om var våran brorsa var så jag ba B (Benjamin) är med B (botis) Hahaha och P dog av garv ?! hahaha någon som förstog vad vi gjorde egentligen. Men nu sitter jag här och har precis kollat på wipeout, så jävla roligt heh. Dagens outfit i nästa inlägg. puss

.p.s - Jag älskar er : Paulina Mamma pappa Michell Benjamin Marina Lee Clara Fanny Ludvig Emelie Snoopy. Ni är dom som betyder mest för mig, tack för att ni finns <3

Kommentarer
Postat av: Paulinian

haha så jävla kul haha :D

2009-03-08 @ 21:19:12
URL: http://lifeofpaulina.devote.se
Postat av: adina

Haha aa, och sen jag bah m & m, och sen ba juste m n'ms och du bah mmm gott :P

2009-03-08 @ 21:24:37
URL: http://ccutiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0