Helgen

Fredag: Tog det mest lugnt för jag var sjuk :( kollade på let's dance och åt gooooodis
Lördag: Min mamma hämtade upp mig för att vi skulle åka till min storebrors lägenhet och säga hej då, han åkte till thailand igår och kommer att vara där i en månad :o lyllo ! Men iallfall vi fick sova över där och så fick mamma nycklar hem till han. Vi åt pizza och min syster var där också :D Melodifestivalen var ju igång också men det är tråkigt anyhow så hade vi massa godis .
Söndag: Jag följde med mamma hem, men vi lämnade min brors lägenhet  ganska sent. Aja jag somnade direkt när jag kom hem ..

Måndag: Idag vaknade jag klockan halv ett för vi har planeringsdagar idag och imorgon så ja börjar skolan på onsdag *yey*. Jag tog bussen hem till pappa och nu sitter jag här, pappa Marina och Lee åkte till sjukhuset för Lee kan typ inte andas :o CYA,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0