tvätt proffs ?

- Alltid, haha för första gången fö typ en timme sedan gick jag ner till tvättstugan och tvättade alla mina kläder helt själv, och kom nyss upp från tvättis för jag var tvungen att lägga allt i det där jävla skåpet som man torkar kläderna i och jag fick rådamp nere i tvättstugan och som vanligt för att jag trodde att jag var helt själv så jag började sparka och skrika "jävla skåp jävel, gå och dööööööööö" Och vad händer inte sedan, jo då står det en tjej där och undrar om jag behöver hjälp men haha fyfan vad jag skämdes. Hm , men jag kunde öppna det till slut :D nu ska jag ner och hämta alla kläder . BY THE WAY SÅ ÄR JAG STOOOOLT SOM KAN GÖRA DESSA SAKER, hahahhahhahahha PUSS & god natt <3


Kommentarer
Postat av: Paulina (haha igen)

alltså neee assnygg bild det här på båda. COOOOL :)

2009-03-11 @ 23:10:14
URL: http://lifeofpaulina.devote.se
Postat av: adina

Svar Paulina- Nej du är söt <3333333333333

2009-03-12 @ 18:16:02
URL: http://ccutiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0