We all love friday

Ja då var det fredag den trettonde, igen ... Det var väll typ förra månaden ?! Anyhow så var min dag bara så bääääst. Vi hade ea hela förmiddagen och sedan idrott då vi simmade i mörbyhallen. Det var najjs för vi fick åka rustchellkana (stavning fel, jag vet) och sen garvade jag och Oscar mycket hehe. Sen på bussen satte sig jag Oscar och Oskar på handikapp, och hade roligt. Vi är handikappcrew  ALLTID ! Sen kom jag hem och då hämta pappa upp mig klockan fem för då var det dans och det gick väll sådär, för det är så jävla mycket vi ska danska liksom vi ska koreagrfera tre danser och dom ska vi dansa väldigt fooooort :S . Men nu är det let's dance som är laddat med ramlösa och en massa godis. Vi HÖRS, PYSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0